Jobb jobb :)

Ujuj, lycko vecka denna vecka också :D Jobbade igår, sen ska jag jobba imorgon och på Torsdag. såå jävla skönt att få komma igång och jobba. men men, idag så gick jag iväg till hästhagen med bamse och kastade boll på en övergiven fotbollsplan typ :) han vart rätt trött, för när vi gick hem och vi mötte en hund så typ struntade han i hunden :) så skönt, fast han hade ju bollen i munnen också :P haha.. aja, sen så vart det hem och grejja med tvätten, blablabla.. sen kom älsk hem och då åkte vi ut till kennys mormor och hjälpte henne lite :) hon flyttade ut till stugan igår. Så kenny hjälpte henne med att ställa in boxern. Sen kastade jag lite boll med bamse, sen busa med Majsan :D . När vi kom hem så lagade jag lite mat.. Vart kokt korv med bröd och mos :P heh. sen slapp i soffan :) Älsk satt och kollade på datorn, sen fick han för sig att vi skulle åka och kolla på sängar :P haha, och då gjorde vi det, och det slutade med att vi köpte en säng :D hehe, köpte mig en Tempur kudde, ska se om den hjälper mot mitt nack ont och lite med min rygg.. Men men, ska kolla på tv. Blir att kolla på alla mina serier :D Desperate Housewives och Cougar Town :D


Tjingeling*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0