nu är det så här..

.. att jag inte har haft ork att skriva.. haft så mycket annat att tänka på :) har förresten inte hänt så mycket iaf.. hehe.. idag har jag iaf testat mig på att göra egna köttbullar och brunsås :) det vart gott tycker jag :D hihi Tvättade kläder på förmiddan :) efter vi hade ätit älsk och jag så åkte vi till Nettan och Magnus och fikade :) hihi. gött med kakor :D när vi kom hem så vart det att gå en lång promenad med Bamse :) När vi kom in så sprätte bamse med ena bakbenet och då kollade jag vad det var, det var helt rött :( får se om det blir bättre . Ska iaf hem till mamma och pappa på fredag och äta Oxfilé :D göttmos. juste, jag lagt i blonda slingor också :) Bästaste Amanda hjälpte mig <3 hehe. aja, får väl se när jag skriver nästa gång då ;) hehe


Tjingeling*



Kommentarer
Postat av: marre

HAHA, har du skaffat blogg?! Vad fint :P

Ja något borde de göra iallafall.. så att de lär sig de nya reglerna.. jävla russin!! :D haha

2010-04-12 @ 20:45:59
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0