Trött..

Idag så har man jobbat på Bagarn :D hehe det var trevligt att jobba lite :) men inte lika kul när man slutar.. då kommer man hem och är HELT JÄVLA slut i kroppen.. Ögonen hänger fan inte med för fem öre.. ujuj.. aja.. igår när jag skulle gå och sova så stängde jag av TV:n vid kl 9. Men jag kunde inte soova!! GAH! Då är det först några utav våra grannar som bråkar ( gör dom ofta ), sen är det folk som springer upp och ner i trappen, det är varmt, jag har en sambo och en hund som tog upp HELA JÄVLA sängen + att jag hade träningsvärk ifrån ett dans pass syster lurade i mig på Nintendo Wii i Lördags. GAH! Jag sov typ lite, men vaknade titt som tätt.. aja, gick upp kl 4 när älsk gick upp.. hums.. Nu när man skulle sätta sig och börja skriva så hör man en granne som har VÄRLDENS BAS på.. Och sen hör man en mobil ligga och vibbrera någonstans i huset! Sen så ver det någon som ringde hit nyss, men det var ingen som svara när jag sa mitt namn !? Blää ibland för hemtelefoner.. Sen vill jag att vi ska skaffa sånt där skydd så inga säljare kan ringa!! Men men.. Nu är det iaf någorlunda tyst.. ska väl försöka sova. God Natt.


Tjingeling*



Älskar min Bamse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0