Alla hjärtans dag <3

jahaja.. hums, idag så har jag inte gjort mycket alls.. åkte hemifrån mamma och pappa vid 12 tror jag. Kennys pappa kom och hämtade oss, vi åkte till Willys och handlade lite :) men dom hade ingen fräch lövbiff, så vi åkte till Maxi också :P hihi.. där köpte vi färdig strimlad :) hihi, sen fick vi skjuts hem :) väldigt snällt .. ehm, det första jag gjorde när jag kom hem var att packa upp varorna, sen vart det att ställa sig och diska, älsklingen drog fram dammsugaren och dammsög lite :) snällt.. sen så vek jag tvätt :P hehe och sen rensade jag bland mina underkläder.. usch va mycke trosor/strumpor och BH:ar jag har :O men men hihi.. vart lite som jag ska kasta.. ehm, sen efter det så gick jag ute en sväng med Bamseman :) hihi. vart hungrig när jag var ute med honom, så när jag kom hem så vart det att laga mat :D gott vart det :) Älsklingen pratade med Lizi på MSN medans jag gjorde mat :) .. Det vart Pasta och pasta sås gjord av fransyska och ädelostsås :) mums.. hihi. hoppade in i duschen efter maten :) skööööööööönt som fan. Sen kom LIIIIIZII och Moojje :D<3 Trevlans. Vi gick ute och släppte dem på grusvägen :) Lizi tog lite kort också .. men det vart så jäääävla kallt så vi gick in igen.. inne så drack vi kaffe och snacka lite :) Sedan säger Lizi att hon vart sugen på Pizza så då vart det att åka och köpa pizza :) hihi. vart sugen jag med (A) men men.. när vi kom hem så satt vi och snacka en massa .. sen åkte Lizi och Mojje hem vid 21 typ.

Just nu sitter jag med papper i ena näsborren :P haha.. blöder lite i näsan :P eller nee, tog bort pappret nu.. hihi.. Bamseman ligger i soffan och sover.. busen <3 har inte så mycke mer att skriva.. har lite att göra i veckan iaf.. jobbigt att vara arbetslös.. På Tisdag ska jag på möte kl 15.00 - någon tid .. kommer inte ihåg.. På Onsdag så ska jag tvätta.. blää. På Torsdag så ska jag in på ett obligatoriskt möte kl 09.00 - 10.30.. lyssna på något jävla fackförbund som ska snacka.. mindre kul med dessa möten.. men men, får ju pengar :D hihi. sen på FREDAG så åker Jag, Lizi, Amanda och Sandra till Västerås och ska leka fotomodeller för en dag :D hihi. ska bli kul :) lääängtar.. aja, det är det som händer denna vecka typ :) ska kolla klart på Wallander, sen ska jag nog gå ut med Bamse för en kvällskiss och bajs, sen blir det att sova..


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0