Chill

idag så har man bara tagit det lugnt. Har dammsugit lite och sen var jag så duktigt och bytte gardiner :P hehe. bli av med julgardinerna. har som vanligt vart ute och gått med Bamseman , men det blev inga långapromenader idag.. orkade verkligen inte idag.. skit slö. hums, sen har jag lagat lite mat.. det blev spegetti och köttfärssås :) mums. Det vart över, så får matlåda att äta imorgon. justfan, imorgon ska jag ju in till stan och träffa min jobbcoach och sen gå på seminarier/gruppövningar.. bläääääääää har ingen lust alls!. aja, just nu kollar jag på tv. väntar på att klockan ska bli 22.00 så man kan kolla på Paradise Hotel på kanal 6 :D hihi. Just nu så zappar jag bland kanalerna.. hums.. nä, har inte så mycket mer att skriva.
Söker iaf mycket lägenheter nu.. Så vi får hoppas på att vi får någon snart. Skulle vara as skönt. Justfan, det är ju Outsiders idag kl 20.00 så det måste jag se :D en tjej som är fädd för Feta människor..men men, ha de fint.

 

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0