Dag inne i stan

Idag så vaknade jag kl 10 utav att Bamse står och piper utanför sovrummsdörren.. Kenny hade ju somnat i soffan efter han kom hem.. ehm, så jag fick gå ut med Bamseman.. Efter det så käkade jag lite frukost sen satte jag mig vid datorn en stund.. sen helt plötsligt så ringder det i älsklingens jobbtelefon.. vart skit rädd.. när han la på så ringde det i min.. och jag undrade vem det var.. trodde att det var min kära syster.. men det vart Amanda :D det var trevligt att hon ringde.. vi snackade en stund och sedan så sa jag att jag inte hade något att göra och fråga om vi skulle ses, och det vart så.. så jag hoppade in i duschen och sen fixa lite.. gick ut med Bamseman.. käkade mat från igår :) hihi mums.. gick till bussen som gick kl 14.00 typ.. har vart hemma hos Amanda från halv 3 till tjugo över 7 :) det var en trevlig dag. Vi satt hemma hos Amanda och prata lite om allt möjligt. Gamla minnen och nya saker som hänt. Sedan så kom Anna förbi :) trevligt trevligt. Satt och snacka och drack kaffe alla 3 :) sedan kände jag att jag var tvungen att åka hem till lilla Bamseman och gå ut med honom.. får det kunde inte älsk göra för Bamse hade tydligen legat och sovit hela tiden.. men men.. det var skönt att komma hem också.. är lite små hungrig så jag kanske ska käka lite mat..


Tjingeling*



En Bamseman leker struts? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0