:)

jahaja, idag så har jag vart på stan och prata lite med min jobbcoach :) hihi. sedan så har jag gått på stan en stund innan jag skulle på gruppövning.. blää.. så jag gick till La baguette och köpte mig en bakadpotatis med kyckling och curry :) sen vart det att gå på gruppövning.. blää igen.. höll på att somna. hehe. men som tur är så är det bara varanan vecka så :P imorgon blir det att slappa och kanske städa.. Får hoppas på en lång promenad med Bamseman.. men det ska ju komma 10 cm snö.. blää.. det kommer ta evigheter för snön att smälta bort sen.. det kommer vara blött överallt skit länge.. usch.. aja. ska kolla på The Simpsons nu, sen ska jag vänta tills Paradise Hotel börjar :D finalen :) hehe..


Tjingeling*



Vill ha sommar nu!! Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0