:/

Idag när jag vaknade så kände jag direkt att jag inte mådde bra.. men struntade i det.. gick ut med BamseMan en sväng.. Fick ett sms från Mikkis.. där stod det att dom vält med lastbilen.. :O vart små skrajj. usch läskigt som fan. Vet hur det känns att vara med i en bilolycka.. vart med om 2 stycken.. usch vad man skakar.. sen satt jag hemma och uggla som vanligt.. väntade på att älsk skulle sluta.. kollade på bamses klor, var tvungen att klippa lite på dom.. när jag skulle ta ena baktassen så, ja självklart, så klippte jag för mycket.. så det börja blöda.. gaah blir så arg på mig själv.. aja, sen helt plötsligt började jag gråta.. mår inge bra, visste inte först varför jag grät.. men sen kom det fram.. känner mig Ensam. :'( ..  Älsklingen kom hem och tröstade mig. jag känner nog ensamhet för att jag inte känner någon här på landet, har ingen bil att ta mig vart jag vill med.. Vill verkligen flytta in till stan nu.. då kanske det blir bättre.. Får iallafall hoppas på det. Ställde mig och diska.. blä. sen stod jag och kollade i kokboken.. hums.. undrade vad man skulle äta.. men jag hade ingen ork att laga mat, och bamse stod och pep.. så älskling ringde och beställde Pizza:) mums. och jag gick ut med Bamse.. Nu gick det bättre att gå med honom i kopplet.. men man ska inte säga för mycke.. måste börja träna med honom mer.. mhmm..
Ikväll vet jag inte vad vi ska jag göra.. Får hoppas på att älsklingen inte behöver jobba. så att Mikkis och Robin kan komma förbi :) annars blir det väl att sitta och uggla som vanligt.. är väldigt duktig på att sitta oh uggla nu. blää. Har inte så mycke mer att skriva.. så ha de fint


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0