♥♥♥♥♥♥♥



Älskar dig ♥

vad heter ni? Emelie och Kenny
hur träffades ni? Skolan/norrbygården
hur länge har ni varit tillsammans? 4år, 1mars ♥
är ni förlovade? Japp, 2 år.
bor ni ihop? Japp
har ni barn? Ne :/
har båda körkort? Ja
kommer du ihåg er första kyss? Nja, lite halft
vem sa "jag älskar dig" först? Han :)
vem är äldst? Älsk. Är 8 månader :)
vem fyller först på året? Älskling
vem sjunger bäst? jag såklart ;)
håller ni i handen på stan? Det händer ♥
kände ni varann innan ni blev ihop? Aa. Strulade lite hit och dit i ca 5 år innan.
vad har ni gemensamt? ehm. Bilar kanske :D
blev du kär i första ögonkastet? Ja.
har ni någon speciell låt? Ne, men jag har en. Miracel - Cascada
har ni gråtit i varandras armar? ja, flera ggr
har ni varit utomlands tillammans? ja kryssning
vilket är ert bästa minne? har så många ♥
vem lagar bäst mat?  jag såklart ;)
vad gör ni en vanlig vardagskväll? Inget speciellt
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ne, inte varje gång. Men älskar honom iaf.
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ehm, vi bodde nära först, sen flytta jag till Adolfsberg, och han till Närkes Kil.
blir du lätt svartsjuk? nej, inte lite mycke längre ♥
brukar ni bråka? Nja, mest små tjafs.
ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer ♥
vilken är hans finaste kroppsdel? allt ♥
brukar nån av er prata i sömnen? nja, händer väl ibland. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0