FLYTTA :D

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älsklingen har skrivit kontrakt med ÖBO idag på en lägenhet i Rosta/Stjärnhusen. Härligt som fan :D Lägenheten var jävligt fräsh, det hade bott ett äldre par där innan.. fyfan, vill flytta idag :P haha.. Det är en 2:a hihi Det blir nya tapeter i hallen, sovrummet, köket och vardagsrummet :D sååå skönt. Sen att man äntligen får ett riktigt kök typ :) man får iaf in ett köksbord. Inflytt 1 mars, men dom ska tapetsera första veckan, så helgen efter så FLYTTAR VI :D

Har inte gjort så mycket mer idag .. vart på ett möte i morse, sen kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte till marieberg :) jag köpte ett bar stövlar (A) hihi. 199:- bara.. sen gick vi in på Willys en snabbis :) vi åkte till Marieberg Galleria och skulle kolla på skor till älsklingen .. men vi hittade inga skor.. men han köpte en tröja iaf :D skit fin tycker jag iaf :) ne, nu ska jag kolla på Arne Anka med älsklingen <3


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0