Hemma kväll med mor&far

Skrev inget igår, hade ingen lust att skriva igår. Men älsklingen och jag åkte hem till mamma och pappa på förmiddan en stund och hälsade på :) sen så åkte vi hem, men vi visste inte vad vi skulle göra .. så jag ringde till mamma och frågade om vi kunde sova där och ha en hel helg med dom :) och det kunde vi. så pappa kom och hämtade oss :) så igår vart det att käka tacos och mysa :) vart några cider också.

Idag så åkte vi till marieberg en stund vid lunch så vi kunde fördriva tiden lite :) hittade inget speciellt.. vill ha nya skor! men men, vill inte slösa så mycke pengar.. ska ju till tandläkaren om 2 veckor.. blää. sen kommer ju min beställning från H&M :) hihi.. aja, vi åkte hem till mamma och pappa igen.. fick färga håret på syster och sen vart det att äta lite mat :) slappade lite efter det .. skönt det med.. nu blir det att äta Oxfilé, potatisgratäng och ädelostsås :) mums säger jag bara :D hihi.. ha en trevlig kväll!


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0