I don't wanna be, all by myself :(

Älsklingen är nu påväg till Tyskland. Så ensamt här hemma, men jag borde ju vara van.. aja. Idag så var Nadde här på besök. Drack lite kaffe och pratade lite :) trevligt.
Hämtade ut mitt paket från H&M idag.. men det tråkiga var ju att bara bikinitrosorna och tyg skorna kom.. Får vänta på BH:n som förhoppningsvis kommer nästa vecka. Har käkat Tacos, men det vart inte så gott som jag hade förväntat mig.. är fortfarande hungrig fast jag åt ganska mycke.. hums. aja. Det blir väl att sitta här i min ensamhet och kolla på Let's Dance eller kolla på Aladdin som jag lånade av Nadde :D hihi. Men funderar på om man ska slänga ner alla handdukar och påslakarn/lakarn i en säck .. men får se om jag orkar.. är lite små trött..
Regnar gör det ut, det är skönt det, att snön smälter lite, men det är ju inte lika kul när det blir minus igen.. blir ju skridskobana på vägarna.. Det är illa som fan.. aja.. händer inte så mycke så ..


Tjingeling*



PS. Jag ÄLSKAR min Kenny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0