Inköp

Idag så har älskling och jag vart på NetonNet :) hihi. vi mötte kennys far och Nadde där också.. dom skulle hem hit och fika :) men det vart att vi träffades inne på NetonNet. Älskling köpte sig en Mini-PC och jag köpte mig en ny mobil ^^ hihi. så nöjd :D Vi åkte hem och grejja lite.. Drack lite kaffe, sen gick jag och Nadde ut med hundarna och släppte dom lösa på grusvägen så dom fick springa av sig lite :) Bamse skulle ut på gärdet som vanligt :) hehe. Han lekte mullvad som han brukar .. så jävla roligt att kolla på honom :) Det är ju bra tränings också att kämpa sig egenom där det är mycke snö. Så han är lite trött.. hums. man kanske ska gå till gärdet snart igen och kanske ta lite kort. Nu är det ju solnedgång också :) aja, sen så käkade vi lite pizza/kebabrulle. Mums.. sen vart det att sitta och slappa. Kennys far och Nadde åkte nyss hem. Så ska ta det lite lugnt och mysa med Bamseman :)

Igår kväll vart det att titta på Melodifestivalen, men det var ju ingen höjdare.. inga bra låtar som gick vidare. blä. men men.. sen kollade jag på filmer som gick på tv :) Spelade lite spel på datorn också :P hehe. gick och la mig vid halv 1 ... ne ska mysa lite nu

Ha de gött


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0