kvällsbesök :)

Efter att kennys far åkte och vi hade suttit i soffan och tagit det lugnt så pratade jag lite med Lizi på msn.. Hon hade as tråååååkigt, så då sa jag att hon skulle komma hem hit :) och det gjorde hon. Det var jätte trevligt hihi. När hon kom hit så hade hon Mojje med sig :D hihi gos vovven. Bamse har ju inte träffat mojje på as länge så när han kom in i lägenheten så vart Bamse helt galen.. reste ragg och lät helt galen.. men sen när dom fick hälsa ordentligt så gick allt bra :) dom busa och hade sig.. Mojje var mest intresserad av Turbo :P hehe. Vi drack lite kaffe och prata lite om allt möjligt :) sen vart det att gå en promenad med hundarna.. Gick skit bra. Bamse gick jätte snällt. han drog nästan ingenting. Vet inte varför det gick så bra att gå så snällt nu när Mojje var med, och att det inte gick så bra att gå när man gick med Ozzy.? men men.. Vart glad iaf :) sen vart det att gå in och prata lite mer, och hundarna var trötta.. Bamse har ju sprungit och haft sig hela dagen idag :) så han kommer sova gott hela natten, fast det gör han iaf :) aja, nu har Lizi åkt hem. Men det var en trevlig kväll :) det får bli fler ggr. Då ska vi gå en långpromenad hoppas jag :) ska snart gå och lägga mig.. Ska försöka gå upp tidigt imorgon.. ska städa hela lägenheten hade jag tänkt och kanske tvätta om det finns en tvätt tid.. :) Men hade fint så länge..


Tjingeling*



Bamseman & Mojjelito <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0