Lååång dag idag

idag så har jag inte gjort så mycke föutom att åkt till Bauhaus med älsk och köpte flyttkartonger.. vi gick runt i hela jävla butiken utan att hitta några, sen när älsk skulle fråga en i kassan så såg jag flyttkartoger som stod utanför kassan :P haha.. gick runt helt i onödan. men men.. sen åkte vi en sväng till Jysk, skulle kolla på gardiner, men hittade inga fina.. får åka till Lågprismagasinet med älsk någon dag och kolla.. efter det så åkte vi till IKEA och kollade lite. Sen åkte vi och handlade på Maxi :) efter det så åkte vi till Öbo i Rosta.. när vi skulle parkera så fastnade vi med bilen :P haha.. så jag fick stå och putta .. sen när vi kom loss bytte älsk plats.. eheh.. men sen så frågade jag vad vi gjorde där så tidigt.. hah.. klockan var bara 2 .. älsk trodde den va 3 :P hahaha.. ÖBO öpnar halv 4 hahah.. så det var lite roligt.. så vi åkte hem till svärmor.. vi väckte dom också.. vi drack kaffe och åt en kaka :D mums. Sen efter en stund så åkte vi till Rosta och väntade på att dom skulle öppna :) Sen så åkte vi hem och lagad lite mat och kollade på en film vi lånade av svärmor och magnus :) den var väl sådär.. blev bara arg och generad.. men men.. Var nyss ute på en sväng med Bamse :) sköönt att gå längre än vanligt :) Nu sitter jag i soffan och andas ut och kollar på The Simpsons :) hihi sen hade jag kollat fel på när jag skulle till tandläkaren.. ska dit på Onsdag.. inte imorgon..hums.. Tandläkaren ringde idag och frågade om jag kunde komma dit idag.. när vi va hemma hos svärmor.. då frågade hon om jag kunde komma dit tjugo över och hon ringde tio över 3 :S ehm.. HALLÅÅÅ?! Om jag hade varit hemma, hur fan tror dom att jag ska komma in till stan på 10 min ? :S FLYGA ELLER ?.. så jag sa nej.. skulle ju till ÖBO också.. aja.. nu har jag inte så mycke mer att skriva så...


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0