Lördagkväll.

Igår, fyfan vad roligt vi hade det.. Tack för en jätte trevlig kväll Tjejer<3 Vi vart fotade i Västerås igår, svårt var det lite grann ;) hehe men vi grejade det.. Är nöjd med mina bilder.. är man så snygg? :P haha. aja. dyrt var det.. ångrar mig lite efteråt. men kan inte göra så mycket åt det. aja. idag så har jag inte gjort så mycket.. umgåtts med världens bästa Älskling <3 ÄLSKAR DIG KENNY MOBERG <3 kan inte beskriva med ord..
aja, idag så vart Golfen såld :) SÅ SKÖÖÖNT!!! skönt att bli av med den.. innan vi flyttar.. I veckan blir det att packa lite, om jag hittar kartonger :P hehe. sen på tisdag blir det TANDLÄKAREN!! USCH säger jag bara ! Dyrt vill jag säga också.. blää.. sen på fredag åker älsklingen till Tyskland.. :( kommer hem på Lördag.. Någon som kanske vill sova här? :) hihi.. hjälpa mig att packa :P hehe.. ne fan.. ska kolla Melodifestivalen.. se om det finns någon bra .. tveksamt.


Tjingeling*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0