Tisdag

Bloggen verkade inte funka som jag ville igår.. så får skriva idag vad som hände igår, även fast det inte hände så mycket. städade hela lägenheten. det var typ det ända. Sen så fick jag ett samtal ifrån en tjej om att dom hade blivit tipsade, utav en kompis till mig, att jag skulle få vara fotomodell för en dag :D spännande. Blir sminkad och så fixar dom lite med håret. Får ta med mig 3 vänner :) hihi. Ska dit kl 15.15 Fredag den 19:onde i Västerås :) ska bli så kul :D Nu ska man bara hitta snygga kläder och kanske köpa in lite snygga smycken tills fredagen då :) fårse om jag köper bilderna.. måste veta vad dom kostar först :)

Just nu sitter jag och är helt slö i kroppen.. Vaknade kl 11.. usch.. ska nog börja med att gå upp när jag vaknar första gången.. Bamseman ligger här bredvid mig och sover, katten ligger i andra soffan och slappar han med. hehe.. rena rama soffpotatisar :P Idag blir det inte att göra så mycke. Måste egentligen iväg och handla.. har ingenting hemma.. inge kött och ingen köttfärs.. måste köpa andra köttbullar också.. Euroshopers smakade BLÄ! Men vi får väl se när älsklingen kommer hem. Man kanske ska ta och diska lite nu..


Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: Nettan

Är du säker på att det är en seriös fotograf, väldigt vanligt att dom blir lurade till en annan stad och när man väl är det så handlar det om porrbilder istället.

2010-02-09 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0