Packat, packat och packat.

idag har man typ packat hela dagen lång :P hehe. imorse så packade jag en låda själv :) hihi duktig.. sen när älsklingen kom hem så gjorde jag våfflor :) mums. sen började vi packa, packa och packa :) hehe. nu är det inte så mycket kvar att packa. Kläder och typ lakarn,gardiner ( dom få jag har ) och påslakarn :P hehe.. men det går fort att plocka undan. Sen är det ju maten och det, men det tar jag när vi flyttar. Sen är det typ micro, kaffebryggare och sånt som är kvar :) hihi.. och porslinet. men men.. sen så kom svärmor över på besök :D jag ville det, ville smaka på hennes krämbullar :D mums. sen när hon hade åkt hem, vart det att packa lite till och sen vart det en långpromenad med bamse :) Kom nyss ut duschen och sitter här och bloggar lite. Tänkte gå och lägga mig tidigt idag.. ska upp tidigt imorgon och åka in till stan, till tandis :/ usch säger jag bara. aja.. har inte så mycket mer att skriva.


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0