Plocka, Packa och Städa

Skrev inget igår och det var för att jag inte hade något att skriva.. Gjorde ingenting på hela dagen typ. Plockade lite och sen väntade på att älsk skulle komma hem. ja, typ det hände igår :P

Idag så har vi vart igång hela dagen... Älsklingen gick upp tidigt som vanligt.. fick reda på att han hada fixat med avgasaröret på morgonen, och sedan åkt in till stan. Sen kom han hem och vi åt frukost, mums. Sedan åkte vi till IKEA och kollade lite, fördrev tiden.. Sen så åkte vi till NetonNet och köpte en ny brödrost :D hehe. sen vart det hem och laga mat. Mums, det vart ingen mysig midda igår när älsk kom hem, så det blev idag ist :) hihi. sen fick jag reda på att älsk hade fått virus skickat till sig, men inte med mening.. så nu har vi virus på msn.. så kan inte komma in på msn.. sry. ehm aja, efter vi hade ätit så började vi packa :D hehe.. Nu är det inte mycke kvar.. Packade glas, porslin, ehm högtalare, förstärkare typ :P sen har jag gjort rent i Ugnen, skåpen och på skåpen :) hihi. Så nu ska jag sitta och ta det lugnt. Ont i ryggen .. Ska dricka cola och äte ostbollar och kolla på Wallander sen :) ska nog ut med bamse en snabbis nu.. tror han är kiss. det är allt som har hänt idag :D hehe.. FLYTTAR TILL HELGEN :D <3


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0