Prosit!

attttschoo! ujuj.. denna förkylning verkar inte ge sig.. blää.. vara nyser och snorar och hostar.. vill bli frisk!!
Mitt humör idag är inte den bästa..

För det FÖRSTASNÖAR DET!!
För det ANDRA BLÅSER det ute så man inte kan gå ut med hunden utan att blir blind av alla snöflingor som flyger in i ögonen..
För det TREDJE så har KATTEN vandaliserat i natt! Han har haft ner en prydnad i trä som stod på en av hyllorna i vardagsrummet. Så den gick i 2 delar.

NÅGON SOM VILL HA EN KATT SOM SABOTERAR? Ne, om jag ger bort den så blir inte min sambo så glad.. Skulle hellre ha en till hund ist för en katt som klättrar överallt och har ner saker.. Hundar är lättare att uppfostra.
Det blir att grädda pannkakor sedan till min sambo och mig när han kommer hem :) Jag har så tråkigt.. orkar inte göra något, det går inte att göra något får den delen heller.. Det snöar och blåser så det är inge kul att vara ute och busa med Bamseman heller.. blää.. Älsklingen kommer att gå och lägga sig tidigt idag.. då blir det att sitta uppe och uggla som vanligt.. Vill flytta in till stan så man kan göra mer saker.. typ gå till kompisar.. hums.. aja.. har iaf kö plats 4 på en lägenhet.. men man ska inte bli för glad.. jag tror inte att vi får den. aja.. har inte så mycke mer att skriva..


Tjingeling*



Ny bild på Tattoon. Färdig läkt :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var väll inte den vackra träfiguren ni fick av oss?

2010-02-03 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0