Seg Söndag

Varför ska söndagar vara så sega och tråkiga? Har inte gjort så mycket idag.. älsklingen väckte mig mitt i en god dröm om Mintchoklad :( hehe. vi myste en stund i sängen sen hoppade jag in i duschen. så skönt var det.. ehm, sedan åt vi lite frukost :D mums, sen åkte älsklingen till Biltema, sen hem till sin pappa.. jag satt här hemma och väntade på att mamma, pappa och syster skulle komma. Medans jag väntade så städade jag hela lägenheten en snabbis :D hehe gjorde rent inne i badrummet och gjorde rent spisen.. sen dammsög jag naturligtvis :) hihi sen gick jag till affären och köpte dricka, sen när jag nästan var hemma så såg jag mamma, pappa och syster :D
så jag släppte bamse så han sprang till dom :D hihi .. Mamma hjälpte mig att välja tapeter :D det vart skit bra :) det vart några alternativ som jag och älsklingen skulle välja ihop :) vi kom överens direkt :) så det var skönt att slippa tjafsa.. Vi åt köttbullar och spagetti, för han skulle åka och jobba nu.. :( så jag får sitta här i min ensamhet.. men det är inte långt kvar tills vi flyttar :) då kanske jag slipper sitta i min ensamhet så ofta :D hums, ska fundera på vad man ska hitta på.. man kanske ska gå ut med bamse och släppa honom lös en sväng eller om man ska skita i det idag.. fast, idag så är det ju inte storm.. hums, ska fundera lite medans jag kolla på tv..


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0