SKIT UNGAR!!

Åh, jag blir såååå jävla ARG!! När man skulle gå ut med bamse förut idag så var det någon som smällde smällare.. men jag visste inte vart det kom ifrån.. men bamse hade svansen mellan bena.. och ville bara hem.. Och nu! När jag skulle gå en LÅNG sväng med honom så är det någon JÄVEL som smäller smällare igen!! gaaaaah!!. Bamse gör som förut, lägger svansen mellan bena och nästan vägrar att gå..Men jag forstätter gå.. ser att det ryker och jag går ditåt! Där står det några JÄVLA SKIT UNGAR som smäller.. !! Jag går förbi dem, och dom ser att jag har Bamse med mig.. jag paserar och då säger ena ungen: Smäll en till!!.. och visst PANG! Då small det för mig.. Jag vände om och gick tillbaka!! Ställer mig och frågar: Skulle ni vilja gå med en skotträdd hund? NI får inte SMÄLLA smällare i ett SAMHÄLLE!! Gå ut på gärdet i sånnafall!!.. Då säger ena: Aha, ja, men då går vi in då!. Då sa jag bara: JA, GÖR det!! Sen vände jag på klacken och gick.. var så ilsk! Och inte kunde jag gå långt med bamse idag inte.. han hade svansen så långt in mellan bena.. usch! Det är LÅNGT till NYÅR!! JÄVLA UNGAR!!!

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0