Stan med Lizi :)

Var så duktig idag och gick upp halv 8 imorse :P hehe.. fast jag hade ställt klockan på halv 7 egentligen, men låg och snooza, som jag är expert på :D men men.. gick ner till tvättstugan och proppa in tvätt sen gick upp och käka frulle :) ägg och macka .. mums. Gick ut med Bamse en sväng, vart ingen långsväng.. sen in och ta de lugnt i soffan och hänga tvätt.. Åkte sedan med bussen in till stan som gick halv 12.. sen var jag duktig och GICK äbda bort till dagis i Rosta :D hihi. Hälsade på alla hundarna ..och hämtade Lizi :D.. Vi gick på stan en bra stund :) det var jätte trevligt.. letade kläder tills fredag.. hittade inget till en början, jag var hungrig så vi gick till La Baguette så jag fick i mig en Bakadpotatis med kycklig och curry :D mums säger jag bara. Sen var det att leta vidare efter kläder. Vi gick till Cubus och där hittade jag en skjorta, en kofta, en tröja och mjukisbyxor <3 hih. Lizi köpte ett linne inne på Gina Tricot :) sen så köpte vi ansiktsmask :D hihi. jag köpte Brun-utan-sol :P haha. ska testa och se hur det blir ;)
Snart är det FREDAG :D men först är det torsdag, imorgon.. hum.. ska upp tiiidigt imorgon.. blää. ska in på ett jävla möte och lyssna i 1 ½ timme. Kl 09.00 PÅ MORGONEN! Blir att köpa en kaffe kanske innan..  Älsklingen är hemma och är sjuk. synd om honom <3 aja, det har inte hänt så mycket mer idag.

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0