Tandis!

Gick upp vid 7 idag.. *gääsp* skulle ju till den där tandläkaren.. humpf.. aja, fick reda på att jag inte hade några hål, eller jag höll väl kanske på att få .. hörde inte riktigt vad han sa .. aja, men jag fick iaf rabatt så jag behövde inte betala 600:- .. 300 kr rabatt från staten tror jag han sa.. så fick betala bara 300 kr.. hums.. när jag var klar så gick jag mot busshållsplatsen och skulle kolla när bussen skulle gå.. orkade inte vänta så jag ringde mormor och gick dit :D fick kaffe och fikabröd :) mums. Synd att hon inte hade någon mat färdig :P haha. ne men det var trevligt att träffa mormor. ses ju inte så ofta :/ men men.. sen så tog jag bussen hemåt, kom på att jag skulle tvätta idag.. hehe.. lagade lite mat också.. idag vart det spagetti och köttfärssås :D hehe.. det vart en riktigt god köttfärssås idag :) älsklingen fick matlåda till och med... hums, när jag var ute med bamse förut så var det en JÄVLA SKIT UNGE eller någon som SMÄLLER SMÄLLARE !!!!! ARG! Bamse gick med svansen mellan bena.. drog i kopplet lite när vi närmade oss hemma.. men men .. nu ligger han i soffan och sover.. älsklingen ligger också i soffan, fast han sover inte än.. :P haha.. nu ska jag gå ner och ta upp tvätten :) hare


Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi de va ju den rabatten ja mena när vi snacka om tandläkarkostnaden när vi va i västerås :)

2010-02-24 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0