Torsdag :D

Idag så har man vart uppe på stan och träffat Sandra :D vi tog en fika på BaraVara :) hihi. sen gick vi och kolla lite inne i affärerna.. Köpte mig ett par leggings :) hihi. sen gick vi och bara snacka lite om allt möjligt. Hittade lite kläder man skulle vilja köpa.. ehm, sen gick vi dit vi tatuerade oss så vi skulle visa våra tatueringar för henne :) hihi, dom ska ju flytta :/ så det var helt tomt där nere :/ menmen,, sen gick vi till Arbetsförmedlingen.. Jag hittade en praktikplats jag ska söka till, eller tja, det var vikariat :) det är bara att testa. Älsklingen och jag var nyss nere på pizzerian och käka (A) men vi var duktiga och gick ner :) ja tog mig en cider och älsklingen en öl .. Han är ledig imorgon :D sköönt. Nu ska jag sitta hemma och bara ta det lugnt.. kanske fylla på mat till kissen.


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0