Tröga Tisdag

nja, idag har nog inte tisdagen vart så trög.. gick upp vid halv 10.. älsklingen låg i soffan och små sov :P haha.. gjorde iordning frulle till oss. Mums.. sen ut med hunden på en promenad.. orkade inte gå en lång sväng .. aja.. satt sedan hemma och väntade på att klockan skulle gå snabbare så jag kunde gå till bussen och åka in till stan.. men efter en stund när jag spelat lite spel så var det dags att gå till bussen.. gick en sväng på stan innan jag skulle till mötet.. lite roligt idag på mötet.. pratade om kroppspråk :P satt och skratta lite .. och så var jag pratgla' höhö.. ehm, sen efter de gick lite snabbt på stan igen innan jag skulle till bussen..

När jag kom hem så var det bara att göra det jag brukar.. DISKA! ush. sen blidde det köttebullar och makaroner :P hungrig.. men jag är FRUKTANSVÄRT sugen på bakadpotatis (A) hihi.. men dt får blir en annan dag .. och nyss fick jag reda på att Älsklingen blivit morbror igen :D idag .. hihi.. en liten pöjk vart de :)

Nu blir det att slappa i soffan.. kanske ska äta upp tårtan vi har i kylskåpet. :P hihi.. aja, ska kolla på tv och kolla lite på internet :)

Ska träffa LIZI imorgon också :D <3 och hälsa på DAGIS :D



Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0