börjas det igen!

jaha, nu börjar man bli sjuk igen.. Bara hostar och hostar.. usch och snoret bara rinner..blää.. hums.. aja, igår så var vi hemma hos mamma och pappa och firade syster :) hihi. det var trevligt. Hostade och hostade.. men men.. sedan så skulle syster göra sig iordning inför utgång på kvällen.. men då får hon ett sms där det står: Det är ingen som ska gå ut ikväll så vi stannar hemma.. blablabla.. jag vart så srg på detta sms.. vad fan är det för kompisar.. åh.. så jag var snäll och följde med syster ut på krogen.. det vart en lugnt kväll. När vi var på dansgolvet innan vi skulle hem så kände vi något blött som kom över oss.. då vart det några JÄVLAR som sprutade Champange över alla som va där.. fick över hela mig.. jätte mysigt, eller inte. Älsklingen jobbade så.. vart hämtad hemma hos mamma och pappa.. sen vart det hem och sova.
Idag så sov jag till halv 11 :) sköööönt. Sedan så käkade vi frukost.. Gick ut med Bamse efter vi gjort oss i ordning för att åka in och handla. Vi åkte sedan hem till svärmor och fikade och spelade lite Nintendo Wii :P hehe.. Nu så sitter vi hemma, och älsklingen läser Expressen. Hehe. Funderar på när vi ska börja med maten :) hihi.


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0