Bullar

idag så har jag tagit det lugnt. Imorse gick jag en liten långis med Bamse :) det var skönt i solen. Sedan vart det att sätta sig i soffan och ta det lugnt en stund.. diskade upp lite disk sen gick jag iväg och handlade lite till att baka bullar.. så nu har jag bakat bullar, men dom vart inge bra.. Dom vart hårda och smakade inge bra. Kanske ska gå bullbaknings kurs hos svärmor hehe.. Pratade lite med Lizi :) miss you my friend. Ska gå ut med Bamse om en stund.. orkar egentligen inte, men han måste ut och göra sina behov :P min tatuering kliar som bara den just nu, vill bara riva och riva :P haha aja, ska fixa lite nu.


Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: Lizi

I miss u to <3

2010-01-25 @ 17:28:59
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0