Dejt!

aha ja, idag ska man på dejt med Lizi :) hihi, det ska bli naaaaaaajs. Men först så ska jag förbi arbetsförmedlingen och kolla om dom kanske har någon praktikplats till mig :) hums. Bussen in till stan går 13.57. så det är en stund kvar.. kanske ska fixa i ordning sig lite snart då.. Gå in och krama lite på min darling som ligger i sängen :) ehm. sitter och funderar på om jag kanske ska ta ner jul gardinerna snart :P haha. har inte orkat .. Måste köpa mer gardiner tror ja.. har ju inte så många.. hums.. kanske finns på Hindersmässan som Lizi och ja kanske ska gå på :) hihi. Kissen kan nu hoppa upp på diskbänken har jag märkt.. hums.. fyy lilla kissen.. gaaaaaaaaaah. Föresten NÄR SKA DET SLUTA SNÖA ?!!! KAN DET INTE SMÄLTA NU!!? BLÄÄÄÄ!! Emelie är arg på denna snö, för hon hatar snö.. Bamse ÄLSKAR SNÖ! USCH! Fast det är kul att se honom dampa i snön :D så söööt :D hihi Mammas Bulle <3 hihi.. Ne .. ska nog fixa lite.. så jag inte behöver stressa sen :) Puss å kram


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0