dubbel seg

ojojoj. Är ännu segare idag.. dricka 2 dagar i rad är jag inte van vid. Det var en rolig kväll igår. Trevligt att träffa alla gamla kompisar igen. Var tvungen att ta sista bussen hem, det var skönt det med. aja, idag så har åkte vi till kennys mamma och hämtade en kattställning :) sedan åkte vi och handlade lite sedan åkte vi vidare hem till mor och far. Skulle hämta Bamse. Han vart såååååå glad när vi kom :) lilla buuus :D När vi kom hem så städade vi lite och sedan gick jag en sväng med bamse. Vi var ute i ca 1 timme och gick, det var skönt fast det var kallt.. Bamse fick kolla lite på några hästar som stod längs vägen, dom var lite läskiga tyckte han. :P hehe. men men.. När vi kom hem så gjorde jag iordning något att äta, då vart det våfflor :) mhmmm.. Fick besök av kennys far för ett tag sedan, nu står dom och spelar nintendo wii :P hehe.. Ska snart hoppa in i duschen och sedan lägga sig.. ska upp tidigt imorgon och åka in till dagiset och lämna in en nyckel :) sedan blir det nog att åka hem igen och myyyyysa mycket med min vovve <3 Nu ska jag kolla lite annat sedan vara lite social.


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0