gaaah!

Gaaaaah !! Blir så jääävla trött på detta jävla internet! Allting buggar !! Aja, nu har jag sagt det! :P

Idag så har jag då vart på stan hela dagen.. det blir så resten av veckan också.. Imorgon blir det ju tatuerings dags kl 11.00 .. vill bara klämma in där att JAG HATAR BUSSAR! Bussen går här ifrån typ halv 10 är i stan vid 10.. då ska jag gå runt i 1 timme och vänta.. då hinner man ju bli ännu mer nervös.. jävla bajs bussar.
Sedan blir det väl att åka in på Torsdag .. då ska jag till Arbetsförmedlingen och kolla om dom har någon praktikplats så jag slipper gå på en massa gruppövningar! Blää.. aja, ska nog g¨och krypa ner i sängen så jag kommer upp imorgon :P hehe


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0