Godmorgon!

Då har man precis vaknat.. skönt att få sova ut lite.. det är lite bättre i halsen och huvudvärken är borta.. nu är det bara min stela nacke kvar.. Någon som vill komma hit och masera mig ?
idag så blir det väl att ta det lugnt, ska in till Illusion Tattoo imorgon och kolla på min skiss på tatueringen ;) Lizi är lite nyfiken :P sen så ska jag boka tid medans jag ändå är där. :) nä men idag kanske jag ska tvätta lite, om det finns någon tid och om maskinen funkar.. men det det man ju aldrig.. Vill flytta nu!!  Juste, vi fick svar om lägenheten på norr, och vi fick den inte.. bajs. men men, vi har kanske chans på 2 lägenheter på Skäpplandsgatan :)

Nu på morgonen så fick jag se att katten hade hoppat upp i diskhon :S jäkla katt!! aja, ne ska gå ut med Bamse nu :)


Tjingeling*




Kommentarer
Postat av: Nettan

Turbo kanske vill ta ett bad?

2010-01-17 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0