Grrrrrh

NÄR SKA DENNA VINTER TA SLUT? DET BARA ÖSER NER SNÖ! 

Sitter och pratar med älskling i telefonen :) <3 sedan lyssnar jag på MTV Rewind .. var uppe ganska sent inatt också hehe.. pratade lite med en gamal klasskompis :)men när jag såg att klockan börja närma sig 1 så gick jag ut och rökte och kissade bamse, sen in och la mig.. Men efter en stund så hör jag en jävla smäll från vardagsrummet.. Visste att det var kissen som var i farten.. och se på fan, då har han försökt att hoppa upp på förstärkaren som står på tv-bänken och på förstärkaren stod min gröna växt.. och DEN hade han rivit ner!! Fick sopa jord och skälla ut katten!! Har nu bytt namn på honom.. han hater inte TURBO, utan TERROR förkortat TERRORIST! Dumma katt!! Som sagt, är ingen katt människa.. dom bara river ner saker.. blää..
Aja, idag blir det att ta det lugnt. Får nog gå och lägga mig tidigt imorgon.. ska in till Arbetsförmedlingen,, men jag orkar inte egentligen.. sen blir det att gå en sväng på hindersmässan med Lizi :) It's a Dejt ;) höhö
Undra vad man ska laga för mat idag då..?
Nefan, har inge mer att skriva om.. ska kolla på tv nu..


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0