Hjälp MIG!

Har nyss vart ute med min kära hund på en lång promenad! Blir så ledsen på mig själv och på min hund för att han inte lyssnar när man pratar med honom.. Han drar i kopplet och gör utfall mot andra hundar :/ orkar inte med detta.. och nu när min tumme är "trasig" kan jag knappast hålla i honom.. Vill ha hjäälp med detta!!
NÅGON SOM VET NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG MED MIG OCH MIN HUND!? HÖR AV ER SNÄLLA!!! Det får inte kosta för mycket! Vill verkligen få i ordning på min hund, och få reda på vad det är jag gör fel!? Har läst i böcker, men fattar inte hur folk gör.. för inget funkar på min hund.. blir så ledsen..

Tjingeling*

 


Kommentarer
Postat av: Lizi

Jag vill veta vad det ska bli !!! Nyfiken ju !

Och jag vet hur det är med en jobbig hund . Har ju samma problem med mojje . Suck säger jag bara

2010-01-18 @ 14:01:01
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0