Kallt!

Idag var det fruktansvärt kallt. Men det var en lugn dag på dagiset idag. Bara 9 hundar. Det var min sista praktikdag idag :( i will miss it! aja, älsklingen kom och hämtade mig vid halv 2 för att vi skulle på en lägenhetsvisning på norr.. coh jag hoppas att vi får den.. Det hade vart en annan som vart och kollat på den, men han va tydligen tveksam, sen så var det vi.. så vi har iaf tackat ja till lägenheten.. Nu är det bara att vänta och se. Sista dagen är på måndag som man få komma och titta på lägenheten, så jag hoppas att ingen gör det!  Skulle vara jätte skönt om man fick lägenheten också, för då har man ju tvättmaskiner som fungerar. Det var en fin lägenhet för övrigt :)

Ikväll så ska vi åka till kumla och dricka lite med Kruse och Mikkis :) det ska bli trevligt. Mikkis fyllde 19 år förra helgen..
Imorgon så blir det att parat med Amanda och några. Först blir det förfest och sedan blir det strömpis nästa :D Lilla Amy fyllde ju 20 år i måndags :D så här ska det partas ;) Nu är det färdig skrivet för stunden, Ha en trevlig helg alla.

Tjingeling*

SAKNAR MIN BAMSE BUWS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0