LÄNGTAR!

Nu har vi boka tid :D Jag och Sandra <3 LÄNGTAR TILLS ONSDAG !!! BLI ONSDAG NUUUUUUUUUUUU! Min tatuering kommer bli skiiiiit bra tror jag :D hihih .. nu är frågan bara, vad ska jag ha för färger ? Nu blir Lizi meer nyfiken :D hihi. alla andra blir nog också nyfikna ;) Min tattoo kommer att ta 3-4 timmar och Sandras kommer ta 2-3 timmar. Blir en låååång dag. Jag börjar med min smärta kl 11.00 ;) höhö.. BLI ONSDAG NU FÖR FAN!.. Fast imorgon kommer dagen gå fort. Coach möte kl 13.00-13.45.. sen får jag strosa runt på stan till kl 15.00 för då är det gruppövningar bläää.. men men.. nu vart jag sugen på att baka bullar för att svärmor prata om det :P men fan .. tror inte att jag kan baka.. kan ju inte använda båda händerna för att knååååda degen med.. jävla tumme att vara ivägen :P nefan, ska kolla på tv nu..

 

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0