Middag

Faaan vad kallt det var ute idag.. usch! det var jävligt lugnt på dagiset idag. Bara 7 st hundar :) jätte skönt. Var kvar tills sista hunden gått. Sedan följde jag med Kicki hem till henne. Efter hon hade gjort sig iordning så gick vi upp på stan och mötte upp Lizi :) Vi skulle käka på O'learys men det var fullt, så vi gick till Pitchers, men det var ingen mat som lockade.. så till sist så gick vi till en kött restaurant och käkade.. Men det var inge vidare service.. men men, själva maten var ju god.. Det vart lite krångel med Lizis och min förrätt.. Vi skulle ha vitlöksbröd med ost! Men vi fick utan ost 2 ggr.. så aja.. och efterrätten var fortfarande frusen.. så det var ju inge lockande att äta upp den.. men men. :) Sedan åkte jag hem, fast jag helst hade umgåtts mer med Kicki och Lizi. Men det får bli en annan gång :)
Jag hade iallafall en trevlig kväll, så länge den varade. Tack.

Har Niklas och Jessi här på besök också.. Dom sitter och spelar Buzz med sambon. Är trött som fan, så jag ska väl gå ut och röka sen ska jag sova. Ha en trevlig kväll.

Ps. saknar min bamse bulle <3
Tjingeling*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0