Ny klippt

Tjenixen. Kom nyss hem från stan :) Har vart och klippt av mig håret.. :P fan va skönt att bli av med det slitna.. aja.. idag på dagiset så var det 14 hundar.. ehm, ja så har det varit en wierd dag idag.. 1 praktikant som inte var heeeeeeelt jävla frisk i huvudet.. frågar med dryg attityd om hur gammal man är.. och sen pratar så man inte fattar något.?! Och sedan säger till Lizi att hundarna kissar, och att Lizi ska stanna och vänta på henne å grejjer.. Sen att hon inte sa till en hund, som hon hade, som gick och skrek hela promenaden. Hon gick bara och fnissa. :S aja.. imorgon är min sista dag på praktiken :( Ångrar mig rejält att jag inte tog praktik till mars.. fan! Men men, får fixa mig ett jobb nu då.. Kommer sakna alla på dagiset. Men jag kommer att komma ner när ni minst anar det ;) höhö..  ska kolla på tv nu.. kanske blir mer blogg lite senare om det har hänt något spännande, men det tvivlar jag på :P här i glanshammar händer det inte mycket :P

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0