Onsdag

Idag så har man varit på stan med Sandra <3 Vi tog en fika på Bara Vara. Satt och snackade lite skit om allt möjligt. Sedan efter fikat så gick vi längs gatan ner mot järntoget.. sedan kom jag på att vi kunde gå till Illusion Tattoo. Har presentkort där, så jag skulle kolla om dom kunde skissa en snygg tatuering åt mig :) och det kunde hon göra :) så det ska bli spännande på hur den kommer att se ut, ska dit i början på nästa vecka. Sandra vart också sugen på en tattoo. hihi :D Vi satt väl där i mer än 1 timme tror ja :P så jag tänkte att jag var tvungen att åka hem till hunden :P så vi gick till resecentrum, men orkade inte stå still i kylan, så vi gick till konserthuset ist..
Nu när jag kom hem så värmde jag mat från igår, mummaa.! Nu så ligger man i soffan med filten , och hunden bredvid mig :) mysigt. lite små trött, men ska inte gå och lägga mig än, men snart.. ska kolla lite på tv nu.


Tjingeling*

 


Kommentarer
Postat av: Lizi

Visst var maten goooood :D

2010-01-13 @ 19:33:56
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0