Städning/Tvättning

Ujuj.. jag känner mig så duktig idag.. Tvättar massa tvätt. ska snart ta och börjar dammsuga lite.. Har ju 2 djur som drar fram så mycke skit.. mest är det då kissen. suck* aja.. idag blir det väl att ta de lugnt. Är ju inte på världens bästa humör just nu.. har ett internet som knappast funkar.. Mikkis kunde inte skriva till mig på msn förs efter många försök.. kunde inte gå in på facebook, na, utryckning, aftonbladet, blogg.. emelie var lite arg förut..
hum, när jag vaknade iaf så gick jag upp och tog mig ett glas kall mjölk :D och sedan kokade jag 2 ägg. mums.
sedan gick jag en sväng med bamse :) han skällde på några arbetare vi gick förbi :P hehe. aja. Nu kom älsklingen hem :) ska gå och krama på honom så kanske jag blir glad <3 Älskar min Kenny.


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0