TATUERIINGSDAGS :D

Idag är det dagen jag längtat efter! Ååh så spännande..! Fast det är ju de när jag kommer in till stan så får jag ju vänta en timme innan, och då blir jag bara mer nervös :S usch. Men men, Sandra kommer ju och ska hålla handen *blink* Sen ska jag hålla hennes hand :) hihi. Jag kommer ta med kamera dit, så får sandra ta lite kort :) hihi. kommer bli skita bra tror jag ..

NU är ni allt NYFIKNA ;) HAHA?  Bild kommer upp när jag kommer hem :) Puss och Kram på er



Tjingeling*



Denna katt är jag lite trött på just nu! Han hoppar upp på diskbänken och river allt som finns. Och disktrasan är skit rolig!. Imorse hittade jag en kvist med friska blad på från ena av mina blommor! Han kan inte låta bli dom ! Blir GALEN! ps. han är söt och snäll när han sover *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0