Tisdagkväll.

Jaha ja, sitter och kollar på tv och lite på internet. Älsklingen åkte till jobbet för en stund sen så det blir att ligga ensam i sängen, eller tjaa Bamse ligger ju där också <3 aja, var uppe på stan idag.. gick runt en stund innan jag skulle till min jobbcoach. Syrran ringde till mig och fråga vad jag gjorde.. va ju inne i stan och det va hon också, så vi träffades en stund :) det var roligt. Sedan gick jag till min jobbcoach.. missade bussen efter att jag hade vart där, så jag fick vänta i ca 45min. Så jag gick till Gina Tricot och köpte mig ett par jeans för 99:- billigt och bra :D. Åkte sedan hem och lagade mat :D Gjorde en maträtt som Lizi tipsade om .. det var mummaa!! Till och med älsk tyckte om den ;) hihi. Sen vill jag bara säga att Faaan vad jag hatar att klippa svarta klor! Klippte för mycket på en av klorna på Bamses baktass, så nu har han en strumpa på sig. Fan vad jag hatar svarta klor!.. aja, sen så har jag vart så duktig att jag har sökt jobb :D så då får man hoppas på att man får svar.. Fick fixa om lite på mitt CV och mitt personligabrev så att det passade bra in på ansökan :)
Nefan, ska nog gå in i sovrummet och slå på värmemadrassen och sedan krypa ner i sängen . :) Ha en trevlig fortsatt kväll. Pusspuss

Tjingeling*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0