Trevlig dag

Idag så gjorde älskling ordning frukost åt oss.. tyckte att det vart lite tidigt.. han väckte mig kvart över 8.. så efter jag ätit mina ägg så gick jag och la mig en stund. Sen vart det att gå ut med hunden en sväng sen hoppade jag in i duschen... och fixa lite.
Kennys far kom och då åkte vi iväg till Västerås en sväng.. Handlade lite små saker inne på Nisses. Inne på Media Markt så köpte vi film :) så imorgon blir det någ att titta på en film :D. Åkte till Djur Magastinet också. köpte ett nytt halsband till bamse, sen lite gotta :) När vi kom hem så vart hundarna jätte glada..

Nu så ligger jag i soffa och tar det lugnt. Vill så gärna hitta en lägenhet i stan som man kan flytta in i nu!! så B.
aja, bara att leta vidare och kolla inne på Öbo varje dag eller något.
Nu så har jag inte så mycket mer att skriva.. ´Funderar på att kanske baka bullar imorgon.. men tycker att det verkar så svårt när man läser böcker på hur man ska göra.. sedan vill jag inte göra för mycke bullar.. har inte plats i frysen tyvärr.. aja, ska kolla på tv.


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0