Trött.

jaha ja .. idag så har man vart på praktiken idag igen :) dom små liven :D aja. Vi gjorde väl som det vanliga, gick ut med hundar och sen satt och chilla lite ;) Har precis ätit lite mat med min sambo.. det vart väl sådär.. men det gick att äta.. Det vart inte som min kyckling gryta jag skulle göra i helgen.. Faaaan asså. Hade i för mycket chilisås :P haha. men men.. man lär av sina misstag. Jag har iaf en matlåda till imorgon och det är ju bra.. har egentligen inte råd att äta ute.. men det är ju så goott :D

Aja, ne jag kanske ska spela lite Nintendo Wii med pöjken nu kanske :P innan vi ska gå och sova. Men först tror jag att jag ska röka lite.
Ha det gött fan <3

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0