ujuj.

haha jag bara klagar och klagar :P har världens mensvärk och så ömmar det på ryggen.. haha.. ska sluta klaga så mycke..

Aja, kom nyss in från en ganska långsväng. vad iaf ute i ca 40 minuter så. Han fick både kissa, bajsa och leka :) Han hälsade på en annan voffe och då vart han jätte busig hih. När vi kom över bron över motorvägen så vände vi och gick tillbaka.. Skönt väder att vara ute och gå i :) Men jag skulle jätte gärna vilja att någon kunde gå med mig, för då går jag nog längre svängar. Får flytta in till stan nu! Vill, vill.. Vi fick ett nej till en av lägenheterna i Västhaga. :/ bajs.. hoppas lite på att komma till Västhaga, för då kan Lizi och jag gå långa svängar med voffarna :) Speciellt på våren.. Man får hoppas att vi får den andra lägenheten i Västhaga då..

Hums, vad ska man hitta på idag då..? Får väl se.. ska prata lite med älsklingen när han kommer hem eller något. Han slutar om 1 timme och 25 min :P hehe. Juste, tog bort tejpen runt fingret igår.. usch.. äckligt. haha. kan inte böja tummen för att jag har gått med den uppåt hela tiden :P Tummen Upp :P hah

Sitter och lyssnar på MTV :) Just nu är det inge bra musik.. blää.  Ne, har inge mer att skriva.. kanske skrivs mer imorgon eller ikväll.

Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: Lizi

Aa Västhaga håller vi tummarna på !

2010-01-22 @ 12:54:02
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0