Ett tag sedan sist..

.. som jag bloggade. Har inte haft tid eller ork då jag jobbat så mycket. men men.. Igår så kom Mikkis hem till oss, och vi käkade Tacos och snackade lite skit.. sen stod jag och dansade för kenny och mikkis :P haha .. kul va det :) Du är bäst Mikkis <3<3



Idag så har kenny och jag vart ute i sommarstugan hos mamma och pappa.. vi va där från kl 12 till typ 7 :P hehe.. mamma och jag gick i skogen och letade efter skogens guld ( kantareller ) .. hittade lite så det räckte till en kantarellsås :D gott.. fick mat där sen åkte vi hem och då kom Amanda och Denny förbi.. vi dansade lite på nintendo wii :D as kul. Sen åkte vi ut till gamla E18 och kollade på race.. hann se 3 race sen vart det prisutdelning.. då åkte vi runt lite efter det.. sen till mässan och träffade Mikkis och Robin :) Nu så ska man sova.. så sköönt :) Nattis


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0