slappar dag :)

Idag så vart man väckt vid 10 utav älsk :) Han och niklas hade gått till Willys
och köpt nybakta frallor :) mums. Vart en rejäl frukost.
Sen vart det att ligga och slappa i soffan medans älsk skjutsade hem niklas :)
försökte få liv i Amanda också :P men det var inte så lätt..
Hon gick iaf upp vid 12 typ :P hehe var riktigt sega idag allihopa :P
Senade skjutsade vi hem amanda, och åkte vidare hem till syster :)
 Hämtade upp henne och åkte till Marieberg.
Händlade en ny mascara, 2 linnen och ett par linneshorts :) sköna.
 Älsk köpte en ny parfym och deo :) luktar gott. Sedan åkte vi hem till syster och lämnade av henne.
 Vi åkte hem och duschade och sedan åkte vi tillbaka och lagade mat med syster <3.
Vart Lövbiffsgratäng med ädelost och färsk pasta <3 MUMS.
Vi kollade på "She's the man" också som gick på kanal5. Sedan kollade vi på "Americas funniest homevideos".
As kul :D Efter vi tittat på det så åkte vi hem.
Lilla älsk var trött i ögat, och det är jag nu.. så jag ska väl släcka ner och sova lite :) Nattis <3




Ps. Älskar min syster mest av allt. Kommer alltid att finnas vid din sida, även fast vi bråkar ibland och när vi inte förstår varandra, så ska du veta att jag älskar dig <3
Finns ingen bättre syster än min

SANDRA NILSSON <3




Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0