trött...



Blir ibland så trött på folk som inte tänker på vad de lägger pengar på.. Egentligen inte min ensak, men blir så trött på att sedan höra tjat om att man inte har pengar..

Om jag ska få säga min sak så tycker jag inte att man ska gå och köpa sig något som man inte har råd med egentligen.. men köper man det för att man kanske faller för grupptryck? ..

Tycker sedan jag att man inte ska gå ochköpa något som man inte har tid med som t.ex en hund, som behöver mycket kärlek, promenader, all typ av träning.. m.m.. det är ingen leksak, det är som ett barn.. så jag tycker att man ska tänka till ordentligt innan man ska köpa något levande, som en hund!

men det är vad jag tycker.. kanske inte alla som tycker som jag..

 Tänker på djurets bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0