Fullt upp

Denna vecka blir det full rulle hehe.. Idag så gick jag upp till stan så att min jobbcoach kunde fylla i ett papper jag skulle skicka in till F-kassan.. sen så åkte jag buss hem och väntade på att Madde skulle komma och hämta mig och Bamse. Vi åkte till Sandra som har flyttat ut till Täby :D skit fint var det.. Vi fikade och snackade lite skit :) Sen vart det hem och laga god mat :) Sen sitta vid datorn. Snart ska man gå och lägga sig..

Imorgon så ska jag till min jobbcoach och sen gå på avsluting där :) skööönt. hehe.. ska vara hos min coach kl 13.00 - 13.45 sen gå en sväng på stan, sen tillbaka och gå på avslutning kl 15.00 . Sen hem och ta det lugnt tror jag :)


På Onsdag ska jag ta mig ända bort till Kumla och ta en fika med Mikkis :D det ska bli trevligt :) snacka lite skit och göra Kumla osäkert ;) haha ne.

På Torsdag så åker jag och Madde förmodlingen hem till Sandra i Täby igen :D hihi. får se om jag tar med Bamseman :D så han och Bosse kan busa igen :D

På Fredag ska jag tvätta :P Försöka tvätta alla våra kläder.. Dom luktade så äckligt när vi bodde i Glanshammar. hihi. sen är det helg :D Älsklingen har Jour :( lite tråkigt.. man vet ju aldrig när dom ringer ut honom..men men..

Ps. Man kan vara glad även fast man inte LER!


Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får tänka på att det är bra betalt att jobba helg:P

2010-03-18 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0