Känns som hemma

Nu har vi verkligen gjort oss hemmastadda tror jag att det heter :P haha. I fredags flyttade vi så skönt. Packade upp nästan allt. På kvällen kom persson hit och drack lite. sen kom Lizi och sen kom Amanda :) så trevligt var det. Amanda och Lizi åkte hem vid 2 typ hehe. Satt och snacka lite skit och hade allmänt trevligt.
På lördagen så vart det att packa upp lite till.. hade världens huvudvärk. Hade bara sovt i 4 timmar :/ hade lite folk här också hela dagen. Syster var här till och med.. hon lagade mat till mig och kenny.. hon och mamma åt också lite :D det var jätte gott, men mådde som sagt inte så bra.. men men.. på kvällen så kom Jessi och Niklas.. Lite senare så kom syster.. Sen Sandra och Martin.. Dogge och någon till kom också förbi.. Amanda kom en stund hon med :D så trevligt. Men hon var inte kvar så länge för Denny kom och hämtade henne.. Men det var trevligt iaf.
I söndags så tror jag inte att vi gjorde så mycket. Jag och mamma åkte till Glanshammar och städade lägenheten :) Och älsk hade åkt till Ikea med sin mamma och magnus :) sen när jag kom hem så bar vi ner lite kartonger och annat skit.. sen så slappade vi lite :)

Igår så åkte vi till glanshammar och tömde förrådet och tog en avskeds kaffe inne hos Johanna. Sen åkte vi hem och slappade en stund. Sen gick vi hem till Sandra så hundarna fick busa lite och vi fick dricka lite kaffe. sen gick vi ut och gick en sväng :) sen gick jag hem och kolla på tv :)

Idag har jag gått en lång sväng med Bamseman :) vi gick i 45 min så skönt i detta väder. Solen gör en glad :) har diskat och skrivit inköpslista .. ska åka och handla när älsklingen slutat jobbet, sen ska jag laga lite mat :) blir något med kyckling :) hih. Sen blir det väl att ta det lugnt :)


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0